Автор: Петер Вінтерхофф-Шпурк Видавництво: Гуманітарний центр Мова: російська Формат: Обкл. м'яка; 268 стор., 60х90/16 (145х215) Рік видання: 2016
Вінтерхофф-Шпурк П. Медіапсихологія.Основні принципи
Книга «Медіапсихологія» розглядає таку сучасну сферу дослідження, як психологія засобів. Автор у доступній формі представив когнітивні та емоційні аспекти використання ЗМІ, проаналізував вплив ЗМІ на формування громадської думки та поведінку людей, а також намітив перспективи досліджень прикладної медіапсихології. Книга представляє інтерес для психологів, журналістів, викладачів та всіх тих, хто займається аналізом впливу та розвитку ЗМІ на практиці.