Медиапсихология. Основные принципы

Гуманітарний центр
190,00
грн.
Автор: Петер Вінтерхофф-Шпурк
Видавництво: Гуманітарний центр
Мова: російська
Формат: Обкл. м'яка; 268 стор., 60х90/16 (145х215)
Рік видання: 2016

Вінтерхофф-Шпурк П. Медіапсихологія.Основні принципи

Книга «Медіапсихологія» розглядає таку сучасну сферу дослідження, як психологія засобів. Автор у доступній формі представив когнітивні та емоційні аспекти використання ЗМІ, проаналізував вплив ЗМІ на формування громадської думки та поведінку людей, а також намітив перспективи досліджень прикладної медіапсихології. Книга представляє інтерес для психологів, журналістів, викладачів та всіх тих, хто займається аналізом впливу та розвитку ЗМІ на практиці.

Мова: Російська

Стан книги: Нова книга

Рекомендуємо
Click to order
Ваше замовлення
Total: 
ПІБ
Ваша пошта
Ваш телефон
Промокод