Пропаганда и убеждение

Гуманітарний центр
480,00
грн.
Автор: Гарт С. Джоует, Вікторія О'Доннел
Видавництво: Гуманітарний центр
Мова: російська
Формат: Обкл. тверда; 496 стор., 60х90/16 (145х215)
Рік видання: 2021

Джоует Г.С., О'Доннел В. Пропаганда та переконання

«Людина подібна до кролика; її ловиш за вуха». Ця метафора якнайкраще передає суть пропаганди: ми піддаємося впливу того, що чуємо. І ефект залежатиме від авторитетності джерела, нашої схильності до впливу зі сторони та ступеня завуальованості пропаганди, яка підносить об'єкт своєї «реклами» як єдино правильний вибір для нас тут і зараз. Коли йдеться про безневинні товари широкого споживання, небезпека пропаганди менш очевидна. Але коли її використовують у терористичних цілях, для розв'язування війни чи навіть винищення цілих народів, мимоволі доводиться замислюватись про способи її розпізнання та ефективного протистояння. Автори пропонують оригінальну модель для аналізу пропаганди, яка дозволяє виділити її характерні особливості та розробити контрзаходи. Як приклади наведені одні з найбільш разючих випадків, які багато в чому визначили перебіг подій. Вони є яскравим доказом того, що пропаганда – настільки потужний інструмент впливу, що використовувати його можуть тільки професіонали. Від себе додамо – лише з мирною метою. Книга, перш за все, буде цікава лінгвістам, фахівцям з комунікації (політичної, рекламної тощо), політологам та всім тим, хто хотів би навчитися розпізнавати пропаганду в її навіть найприхованіших проявах, які сьогодні стали можливими завдяки широкому розвитку ЗМІ та різноманітних соціальних мереж.

Мова: Російська

Стан книги: Нова книга

Рекомендуємо
Click to order
Ваше замовлення
Total: 
ПІБ
Ваша пошта
Ваш телефон
Промокод